Díly pro motocykly 68 modelů SUZUKI MOTORCYCLES
Prosím zvolte si váš model motocyklu SUZUKI
Katalog s díly pro motocykly SUZUKI
Suzuki motocykly vyrábí japonská společnost Suzuki Jidosha Kogyo (SJK) od roku 1953. Později se název společnosti změnil na Suzuki Motor Corporation. Kromě sportovních, terénních a městských motocyklů společnost vyrábí i skútry, vozidla do každého terénu, osobní auta, přívěsné motory a mnoho jiných věcí. Výrobní továrny jsou ve 23 zemích světa, například v USA, Španělsku, Japonsku, Indii a Číně.
Historické momenty značky
Historie značky začala výrobou tkalcovských stavů s nožním pedálem v roku 1909. V roce 1937 společnost vyrobila několik osobních aut, která se ovšem nikdy nedostala do sériové výroby. Při vypuknutí druhé světové války společnost obnovila výrobu tkalcovských stavů, což tvořilo hlavní podíl jejich výroby i po válce. V roce 1952 si ředitel firmy - Michio Suzuki - všiml zájem společnosti o cenově dostupné prostředky pro přepravu, a vytvořil první motorizované kolo Power Free. O rok později bylo vytvořeno další dvoukolové vozidlo Diamond Free: mělo dvoutaktní motor s objemem 60 cm3, a výkonem 2 hp. V tentýž rok, 1953, přišel tento model první v rámci soutěže Mount Fuji Hill Climb a později na tomto motocyklu získali jezdci mnoho vítězství. Například tým této firmy byl oceněn pohárem výrobců v rámci série Motocross Grand Prix 500, a to šestkrát, a kromě toho získal i cenu World Road Race Grand Prix 500, celkově sedmkrát.
Firma je známá velkým množstvím revolučních řešení. Například mezi Suzuki motocykly najdete model T20 vyráběný v letech 1966-1968; model měl 6-stupňovou manuální převodovku, což bylo pro motocykly dané doby neobvyklé. Model GT750, který se na trhu objevil v roce 1971, byl prvním dvoukolovými modelem vyrobeným v Japonsku s motorem, který byl chlazen tekutinou. Model RE5 se představil v roku 1974, a byl prvním motocyklem v Japonsku, který měl Wankelův rotační motor. Auto bylo typické velmi nízkými vibracemi i při 3,500 ot./min. GSX-R model z roku 1984 kombinoval technologie použité na výrobu nejvýkonnějších závodních modelů. Byl tu hliníkový rám, dvojité kotouče se čtyřvrstvými třmeny a motorem chlazeným vzduchem a olejem.
Oblíbené modely
- SV650;
- GSX -R 600;
- Bandit 400;
- Djebel 200;
- GP 125;
- AX 100;
- Boulevard C50;
- Bandit GSF 1250;
- V-Strom 650.
Výhody motocyklů značky Suzuki
- Výborný výkon. Například model Bandit GSF 1250 zrychlil z 0 na 100 km/h za 3.2 sekundy a maximální rychlost byla 225 km/h.
- Výborná aerodynamika. Například kromě přímočaré karosérie měl model GSX1300R Hayabusa motor s vlastním značkovým systémem sání SRAD, který umožňoval dodání co největšího množství vzduchu do válců.
- Prominentní design. Konkrétně model Boulevard měl velký počet chromových prvků ve stylu 70. let 20. století.
Technické vlastnosti
- Čtyřtaktní motory do V vyráběné tímto výrobcem. Válce byly připevněny pod úhlem 90°, chlazené vodou se čtyřmi ventily na válec (DOHC). Oblíbený objem byl 1 litr.
- Broad Power System. Zaručoval vysoký výkon motoru v rámci jakýchkoliv otáček motoru.
- Composite Electrochemical Material. Originální nátěr z niklu, silikonu a karbidu. Aplikoval se na válce motoru, bránil poškrábání a zlepšoval přenos tepla.
- Clutch Assist System. Zaručoval hladké podřazování redukcí reverzního točivého momentu.
- Launch Control. Systém, který ovládal polohu škrticí klapky a eliminoval prokluz kol i při startování na vysokých otáčkách motoru.
AUTODOC: pouze kvalitní díly pro motocykly
V našem online obchodě si můžete koupit díly pro motocykly značky Suzuki pouze několika kliknutími. Odborníci z našeho týmu pro zákazníky na stránce AUTODOC odpovědí na všechny vaše otázky velmi rychle. Nákup vám doručíme za rekordně krátkou dobu.